Articole publicate

Educație STEM la LTN (II)

Educație STEM la LTN (II)

dr. Alexandra Bărbulescu12 mai 2021LTN membru al New York Academy of Sciences Copiii devin consumatori de tehnologie de la vârste fragede, însă cât de conștient ajung să o folosească? Educația STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics), un concept relativ...

Metacompetențe (II) gândirea de tip designer

Metacompetențe (II) gândirea de tip designer

Ioana Dan6 mai 2021La începutul anilor 2000, în mediul educațional, în cadrul conferințelor internaționale în mod special, a apărut un concept nou, preluat din lumea inovativă a afacerilor, acolo unde a fost dezvoltat inițial. A fost numit simplu și descriptiv:...

Bullying-ul

Bullying-ul

Iulia Radu20 aprilie 2021În comunitatea LTN, procesul de învățare este centrat pe persoană și pune în evidență individualitatea fiecărui elev. Tocmai de aceea este natural pentru noi să recunoaștem și să valorizăm nevoile socio-emoționale ale copiilor și să investim...

Metacompetențe (I) disciplina/autodisciplina

Metacompetențe (I) disciplina/autodisciplina

Ioana Dan9 aprilie 2021De curând, într-un articol al domnului prof. univ. dr. Mircea Miclea, am citit următorul fragment: “Ideologia că îi lăsăm pe copii să facă ce vor că astfel le dezvoltăm creativitatea e falimentară din punct de vedere științific și din punctul de...

Educație STEM la LTN

Educație STEM la LTN

dr. Alexandra Bărbulescu12 martie 2021LTN membru al New York Academy of Sciences Copiii devin consumatori de tehnologie de la vârste fragede, însă cât de conștient ajung să o folosească? Educația STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics), un concept...

Povestea fricii de a greși

Povestea fricii de a greși

Iulia Radu5 martie 2021Frica este una dintre emoțiile cele mai greu de tolerat. Câteva expresii prin care această emoție se face remarcată sunt: Nu vorbesc în public pentru că îmi e frică că mă fac de râs Nu povestesc celorlalți despre mine pentru că mă gândesc că o...

Pin It on Pinterest

Share This