Educație pentru viață

Articolele noastre

Recenzie Modelul LTN

prof. univ. dr. Sorin Paliga 03 iulie 2019 La ora la care emisiunile TV, Facebook, paginile de net și tot felul de „studii” ne povestesc despre învățământ, despre „cât de bun era” (evident, în anii comunismului) și cât de mult s-a degradat (tot evident, din cauza...

read more

Mic ghid de lucru în echipă pentru elevi

Cristina Ionescu 19 aprilie 2019Talentul câștigă meciuri, dar munca de echipă și inteligența câștigă campionate.Primul pas: un obiectiv clar Este foarte important ca la începutul oricărui proiect să se stabilească un obiectiv clar pentru care lucrează întreaga echipă...

read more

Modelul LTN

Sarina Albu15 aprilie 2019Ion Moraru, Modelul Liceului Teoretic Național – Școală pentru viață, București, Editura Niculescu, 2019, 143 p.„Modelul Liceului Teoretic Național – Școală pentru viață” este, în mare măsură, un exemplu binevenit și un răspuns la numeroasele...

read more

Fenomenul de Bullying

Andreea Pop20 martie 2019Pentru a da o definiție cât mai simplă și aproape de realitate pentru fenomenul de bullying putem spune că este situația care are loc atunci când un copil îi necăjește intenționat pe unul sau mai mulți copii și are sentimentul că este superior...

read more

ADHD-ul și tulburarea mediului de viață

Andreea Pop18 martie 2019Diagnosticul de ADHD presupune afectarea a două componente foarte importante ale funcționării copilului: sistemul de inhibiție comportamentală și funcțiile executive. Sistemul de inhibiție comportamentală este un proces mental care limitează...

read more

Copilul de vârstă școlară

Cristina Ionescu 16 ianuarie 2019 Această perioadă reprezintă cumva sfârșitul copilăriei și debutul primar al pubertății. Majoritatea problemelor din aceasta perioadă sunt legate de învățare și adaptare școlară. Deși copiii de vârstă școlară par să fie deja adaptați...

read more

Pin It on Pinterest

Share This